حذف اکانت واتساپ

آموزش حذف اکانت واتساپ در اندروید و آی او اس

حذف اکانت واتساپ: اگر بنا به هر دلیل قصد دیلیت اکانت واتساپ یا حذف اکانت خود در برنامه واتس اپ (WhatsApp) دارید و نمی ‌دانید که چطور می بایست این عمل را انجام دهید، نگران نباشید. برنامه واتساپ از شناخته شده ترین برنامه های سوشیال مدیا در جهان می باشد و در میان کاربران ایرانی نیز از پر طرفدارترین برنامه ها برای تماس تصویری و تماس صوتی می باشد. بنابراین این یک برنامه بسیار کاربردی و محبوب می باشد که برای کاربرد های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد و برای بهره گیری از آن تنها چیزی که نیاز دارید، داده یا دیتا است که برای تهیه داده هم باید هزینه نسبتا کمی کنید.اکانت واتساپ

حذف اکانت واتساپ

با این حال اگر شما از کاربران این برنامه می باشد، قطعا می دانید که در واتساپ باید جهت تهیه نسخه پشتیبان از برنامه ها، جیمیل را وارد نمایید تا با هر بار ورود و خروج و وارد کردن جیمیل تمام پیام های شما ظاهر شوند. ولی اگر شما می خواهید بصورت کلی اقدام به حذف حساب واتساپ نمایید، دیگر تمام اطلاعات و چت های شما پاک خواهند شد.

اهمیت حذف اکانت واتساپ

حذف اکانت واتساپ: شاید تازگی ‌ها با به‌ روزرسانی واتساپ، مجبور شده باشید و با بعضی از قوانین جدید این پیام ‌رسان موافقت نمایید؛ ولی اگر هنوز پیامی مبنی بر موافقت با قوانین جدید واتس‌اپ برایتان نیامده ست، گفتنی است که بدانید که بر اساس سیاست‌ های جدید این شرکت در حفظ حریم خصوصی، طی ماه آینده ممکنه دسترسی بعضی کاربران رو به این برنامه قطع نماید. به بیان ساده‌تر آپدیت جدید واتس‌اپ کاربران رو مجبور خواهد کرد که برای ادامه بهره گیری از این اپلیکیشن یا اطلاعات خود را با فیس‌بوک به اشتراک بذارند و یا دسترسی به واتس‌اپ رو از دست خواهند داد؛اهمیت حذف اکانت واتساپ

همچنین موافقت کردن با قوانین جدید واتس‌اپ به این معنا می باشد که اطلاعات خصوصی کاربر از جمله شماره موبایل، شماره موبایل فهرست مخاطبان گوشی، اسم پروفایل‌ها، تصویر پروفایل‌ها، پیغام استاتوس به ‌همراه زمان آخرین باری که کاربر آنلاین بوده و داده ‌های تشخیصی (Diagnostic Data) با فیس‌بوک (مالک پیام‌رسان) به اشتراک گذاشته می شود و افرادی که تا تاریخ 8 فوریه 2021 (20 بهمن 1399) با قوانین جدید واتس‌اپ موافقت نکنن، امکان ادامه استفاده از اپلیکیشن رو نخواهند داشت.

آموزش حذف اکانت واتس‌اپ در اندروید:

اگر شما از کاربران واتس‌اپ می باشید و قصد داشته باشید بنا به هر دلیلی اکانت واتس‌اپ خودتون را حذف نمایید، در ادامه به آموزش دیلیت اکانت واتساپ در سیستم ‌عامل اندروید و آی او اس می‌پردازیم. اول با اندروید شروع می کنیم:

  • اپلیکیشن واتس ‌اپ رو اجرا نمایید.
  • روی نماد عمودی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست، ضربه بزنید.
  • به قسمت تنظیمات (Setting) برید.
  • در صفحه تنظیمات، قسمت اکانت (Account) رو انتخاب کنید.
  • گزینه “Delete my account” (حذف اکانت من) رو در انتهای لیست انتخاب کنید.
  • در این مرحله واتس‌اپ از شما می‌خواد که شماره تلفن خودتون رو وارد نمایید.
  • شماره موبایلی که برای ایجاد حساب کاربری استفاده کردید رو وارد و گزینه “Delete my account” رو بزنید.
  • و در مرحله آخر یکی از دلایل از پیش تعیین شده رو برای حذف اکانت خودتون، انتخاب کنید.

ذف اکانت واتس‌اپ در اندروید

ذف واتس‌اپ در اندروید

آموزش حذف اکانت واتساپ در ios :

  • اپلیکیشن واتساپ رو احرا کنید.
  • از بخش پایین صفحه، تنظیمات (Setting) رو انتخاب نمایید.
  • در صفحه تنظیمات، قسمت اکانت (Account) رو انتخاب کنید.
  • گزینه “Delete my account” (حذف اکانت من) رو در انتهای لیست موجود می باشد آن را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله واتساپ از شما می‌خواهد که شماره تلفن خودتان رو وارد کنید.
  • شماره موبایلی که برای ایجاد حساب کاربری استفاده کرده اید رو وارد و گزینه “Delete my account” رو بزنید.

حذف اکانت واتساپ در ios

آموزش حذف اکانت واتساپ در اندروید و آی او اس

حذف اکانت واتساپ: فراموش نکنید که با انجام این مراحل مشخصات اکانت شما از جمله تاریخچه گفتگو ها و بکاپ آیکلود اکانت واتس‌اپ به طور کامل حذف خواهد شد و نیز از گروه‌ هایی که در آن عوض می باشید، خارج می‌ شوید. و در پایان خاطر نشان می‌ شویم که بعد از اعلام سیاست ‌های واتس‌اپ، شاهد انتقاد های بسیار متعددی از این اپلیکیشن بوده ایم و خیلی ‌ها گفتنه اند که سراغ اپلیکیشن‌ جدیدی خواهند رفت؛ در همین راستا، ایلان ماسک در توییتی گفته «سراغ بهره گیری از سیگنال بروید» و این امر سبب شده تا بهره گیری از این پیام‌ رسان به‌ شدت افزایش پیدا کرده است.

حذف اکانت واتس اپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *