تست سلامت باتری گوشی سامسونگ

تست سلامت باتری گوشی سامسونگ

تست سلامت باتری گوشی سامسونگ: باتری گوشی سامسونگ از اصلی ‌ترین بخش ‌های گوشی بوده که سلامت آن، دارای اهمیت زیادی می باشد. مهم نیست برای تشخیص وضعیت سلامت یک باتری متخصص باشید، بعضی از مشکلات خیلی آسان و با یک نگاه قابل تشخیص می باشند. فقط کافیست باتری را با احتیاط خارج کرده و در صورت وجود علائمی مثل برآمدگی، وجود لکه ‌های آبی یا سفید و خوردگی در کنار ترمینال فلزی به ناسالم بودن آن پی ببرید.باتری گوشی سامسونگ

ولی اگر هیچکدام از این علائم وجود نداشت، باید سراغ تست بعدی برویم. فقط به خاطر داشته باشید که باتری ناسالم را هرگز دیگر به درون تلفن باز نگردانید. به جای آن، باتری را درون یک کیسه پلاستیکی دردار انداخته و در آن را محکم بسته و درون سطل زباله بازیافتی بیاندازید.

تست سلامت باتری گوشی سامسونگ

تست سلامت باتری گوشی سامسونگ: سلامت باتری یک موضوع خیلی مهم در گوشی های هوشمند امروزی می باشد. سالم بودن باتری موبایل برای خیلی از کاربران اندرویدی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد؛ اما به جز نگه داشتن شارژ باتری برای بهره گیری روزانه می بایست مراقب طول عمر کلی باتری گوشی موبایل خود باشید. باتری ها پس از مدتی فرسوده می شوند و این موضوعی است که در جریان کاهش سرعت گوشی های سامسونگ آن را مشاهده نموده ایم.باتری گوشی سامسونگ 1

گفتنی است که با گذشت زمان باتری گوشی اندروید شما دچار اختلال خواهد شد و نمی تواند مثل روز اول خرید باتری موبایل شارژ را ذخیره نماید. زمانی که باتری شما بطور کامل شارژ شده باشد، نسبت به روز اول کمتر می توانید از آن بهره گیری نمایید.

چه زمانی می بایست از سلامت باتری خود مطلع شویم

با در نظر گرفتن این که گوشی های هوشمند امروزه جزئی از زندگی ما محسوب می شوند، خرابی آن ها می تواند برای ما غیرقابل تحمل باشد. می بایست دقت کافی داشته باشیم که باتری ها نیز برای اولین بار دارای طول عمر معینی هستند و یک ظرفیت معین دارند. پس از اینکه شما از آن به شکل مرتب بهره گیری می کنید درنتیجه سبب کاهش طول عمر و سلامت باتری سامسونگ شوید.باتری گوشی سامسونگ 2

سلامت باتری سامسونگ، زمانی برای شما تعیین شده خواهد بود که بتوانید علائم خراب شدن باتری را به خوبی تشخیص بدهید. در این بخش به روش هایی برای تشخیص خراب بودن باتری سامسونگ می پردازیم و درنتیحه راهکار ها و روش هایی را برای تست باتری سامسونگ در اختیار شما قرار خواهیم داد.

علائم خرابی باتری گوشی سامسونگ

تست سلامت باتری گوشی سامسونگ: خاموش شدن گوشی بدون علت، شارژ نشدن گوشی زمانی که به شارژ می زنیم، باد کردن باتری گوشی، خاموش ماندن گوشی تا زمانی که به شارز متصل می باشد، داغ شدن بیش از اندازه گوشی در صورت عدم استفاده این موارد از جمله نکاتی هستند که می تواند، خبر از خرابی باتری گوشی شما می دهد که شما برای برطرف کردن آن می بایست روش هایی را امتحان نمایید.

اگر گوشی شما هم هر یک از این موارد را داشت، بهتر می باشد برای افزایش طول عمر باتری سامسونگ، روش هایی را از جمله کالیبره کردن باتری گوشی سامسونگ، انجام دهید. شما قادرید با انجام راهکار ها و روش هایی، به آسانی سلامت باطری گوشی خود را افزایش بدهید. یکی از اساسی ترین آن ها عدم بهره گیری بیش از حد از گوشی است.

روش های تست باتری گوشی سامسونگباتری گوشی سامسونگ 3

 

کد تست سلامت باتری گوشی سامسونگ

فرآیند تست باتری گوشی سامسونگ دارای چندین روش می باشد، یکی از روش ها بهره گیری از کد سلامت باتری سامسونگ می باشد که در حالت مخفی قرار دارد. با این کار قادرید به سلامت باطری گوشی خود پی ببرید. تمام گوشی های سامسونگ و گوشی های هوشمند برای اینکه بتوانند سلامت گوشی شان را به کاربر نمایش دهند، از یک کد مخصوص پیروی می نمایند که به آن کد تست و رمز گفته می شود. شرکت های سازنده گوشی های هوشمند، هر کدام برای گوشی های خود کد هایی را در نظر گرفته اند که شما می توانید برای به دست آوردن سلامت باتری گوشی سامسونگ خود، کد سلامت باتری سامسونگ، را در گوشی خود وارد نمایید و باتری موبایل سامسونگ خود را تست کنید.باتری گوشی سامسونگ 4

کاربران قادرند برای بهره گیری از کد تست، *#0*# به تنظیمات گوشی خود دسترسی داشته باشید. با وارد کردن کد سلامت باتری، کاربران می توانند، اطلاعاتی را در خصوص صدا، ویبره گوشی، نور صفحه، دوربین، سنسور ها و… به دست آورند. پس بهره گیری از کد مخفی یکی از روش های تست سالم بودن باتری موبایل سامسونگ است. در کنار این کد، کاربران قادراند از کدهای مخفی دیگری مانند*#0228# نیز برای تست سالم بودن باطری سامسونگ استفاده نمایند.

برنامه های تست سلامت باتری سامسونگ

تست سلامت باتری گوشی سامسونگ: یکی دیگر از روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید، از سلامت و سالم بودن باطری گوشی سامسونگ خود اطمینان خاطر داشته باشید، بهره گیری از برنامه و نرم افزارهای مختلف است. کاربران می توانند با نصب این نرم افزار ها روی گوشی خود با ساده ترین روش، تست سلامت باتری سامسونگ را بگیرند. نرم افزار تست باتری گوشی ها نرم افزارهایی که در زیر نام برده شده در نحوه تست سالم بودن باتری گوشی شما نقش بسزایی خواهند داشت. شما می توانید با نصب هر یک از این نرم فزارها به سالم بودن و طول عمر باتری گوشی سامسونگ خود پی ببرید:

  • AccuBattrery
  • GSam Monitor
  • Clean Master

نرم افزار AccuBattrery

با بهره گیری از نرم افزار AccuBattrery می توانید از سالم بودن باطری خود مطمئن شوید درنتیجه قادرید با تنظیماتی که در اختیار شما قرار داده می شود، گوشی خود را تست نمایید. یکی از اساسی ترین مسائلی که این برنامه به آن می پردازد، شارژ گوشی تا 80% خاهد بود که این مورد می تواند عمر باتری شما را افزایش دهد. بنابراین تلاش نکنید باتری خود را کامل کامل شارژ نمایید. شما می توانید از این اپلیکیشن بسیار مفید و کاربردی برای مدیریت باتری موبایل خود بهره گیری کنید.باتری گوشی سامسونگ 5

درموارد زیر چند نمونه از امکانات این برنامه را برایتان شرح می دهیم:

  • سیستم شناسایی کابل مناسب شارژ
  • استفاده از تم های تیره برای ذخیره شارژ
  • اطلاع از میزان استفاده هر برنامه
  • نمایش فرصت باقی مانده

نرم افزار GSam Monitor

نرم افزار GSam Monitor به شما کمک می نماید تا بتوانید با وارد شدن به بخش تنظیمات، اطلاعاتی در خصوص میزان مصرف شارژ، میزان مصرف برق، چه برنامه هایی از شارژ شما بیشترین استفاده را انجام می دهند، برای شما به نمایش می گذارد. با بهره گیری از این اپلیکیشن مطلع می شوید که کدام برنامه در گوشی شما شارژ بیشتری را مصرف می نماید.

باتری گوشی سامسونگ 6

نرم افزار Clean Master

نرم افزار Clean Master، اطلاعات کاملی در خصوص تست باتری در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار هم قادر است تا برنامه های مخرب گوشی را به شما نمایش بگذارد و شما را از وجود نرم افزارهایی که به سلامت باتری آسیب می رساند مطلع سازد. با بهره گیری از این برنامه به علائمی در مورد خالی شدن باتری سامسونگ و راهکار هایی برای افزایش طول عمر باطری نیز مطلع می شوید.

باتری گوشی سامسونگ 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *