سامسونگ Galaxy S20 FE

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE

سامسونگ Galaxy S20 FE: امروزه بازار تولید گوشی‌ های هوشمند با امکانات بالا و قیمت مناسب داغ می باشد که به نام قاتل پرچمدار ها شناخته می‌ شوند. سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیست و یک قاتل همه چیز تمام را به بازار معرفی نموده است. این گوشی هوشمند قدرتمند ولی اقتصادی Galaxy S20 FE نام دارد که نسخه ضعیف و ارزان‌ تر پرچمدار Galaxy S20 است.سامسونگ Galaxy S20 FE-1

این گوشی برای کسانی می باشد که نمی‌خواهند زیادی برای یک گوشی هزینه نمایند ولی علاقه دارند سامسونگ داشته باشند. در ادامه به بررسی این محصول جدید و قدرتمند سامسونگ خواهیم پرداخت. این گوشی دارای دوربین سه گانه 12MP، 12MP و 8MP است. دوربین سلفی نیز کیفیت 32 مگاپیکسلی دارد که می تواند برای علاقه مندان به عکاسی سلفی جالب توجه باشد. سامسونگ گلکسی اس 20 FE دارای حافظه رم 6 و 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت می باشد.

موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE

سامسونگ Galaxy S20 FE همان گونه که از نام آن پیداست، یک گوشی هوشمند برای طرفداران سامسونگ می باشد. این گوشی آخرین عضو از خانواده گلکسی اس 20 با تعدادی تغییرات خاص برای دستیابی به قیمتی ارزان تر می باشد. این گوشی با اصالت در دو نسخه LTE و 5G طراحی شده که مانند خیلی از پرچم داران سامسونگ بسته به موقعیت مکانی از دو چیپست Exynos 990 و Snapdragon 865 بهره گیری می نماید. ولی نسخه 5G فارغ از موقعیت مکانی فقط با پردازنده کوالکوم ارائه می شود.سامسونگ Galaxy S20 FE-3

FE مخفف کلمه Fan Edition است. از نظر اندازه صفحه نمایش فن ادیشن بین دو گوشی S20 و S20 + قرار گرفته است و دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED است. این مورد از HDR10 + پشتیبانی نخواهد کرد و وضوح FullHD در کنار برادران QHD خود دارد، ولی سامسونگ نرخ تازه سازی 120 هرتز را حفظ نمود.

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE

سامسونگ Galaxy S20 FE: در واقع هدف سامسونگ از ارائه این گوشی تحت تأثیر قرار دادن طرفداران جوان خود بوده، بطور مثال از آنجایی که امروزه جوانان علاقه بیشتری به گرفتن سلفی دارند این شرکت تصمیم گرفته که در گوشی سامسونگ s20 fe  از یک لنز 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره گیری نماید. این در حالی می باشد که نسخه Galaxy S20 FE برای دوربین سلفی خود لنز 10 مگاپیکسلی را به خدمت گرفته است. همچنین ویژگی ‌های رنگی بیشتر و زیبا ‌تری را هم برای آن در نظر گرفته تا جوانان طبق سلیقه خود مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایند.سامسونگ Galaxy S20 FE-4

هدف سامسونگ از عرضه این گوشی را گفتیم حال نوبت به آن رسیده که بدانیم سامسونگ چگونه توانسته یک گوشی موبایل را با این برچسب قیمت روانه بازار نماید. به زبان ساده‌تر می بایست بررسی کنیم که سامسونگ چه قابلیت ‌هایی را فدای قابلیت ‌های مورد نظر جوانان و قیمت را ارزان تر نموده است. سامسونگ کاهش رزولوشن نمایشگر، مقدار رم شارژر و بدنه پلاستیکی را برای پایین آوردن قیمت به نسبت نسخه اصلی گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE در نظر گرفته است.

طراحی گوشی سامسونگ S20 FE

سامسونگ Galaxy S20 FE: گوشی  s20 fe درحقیقت از نظر طراحی چیزی از نسخه اصلی کم نخواهد داشت و سامسونگ به زیبایی هر چه تمام‌ تر این محصول را طراحی نموده و روانه بازار کرده است. اگر پنل روبه روی آن را بررسی کنید خواهید دید که حفره موجود در نمایشگر حتی از گوشی سامسونگ گلکسی S20 نیز کوچک‌ تر می باشد. از نظر آپشن ‌های رنگی هم می توان گفت که گلکسی S20 FE در رنگ های بنفش، سبز، آبی دریایی، قرمز، نارنجی و سفید عرضه شده و درحقیقت با این روش سامسونگ حق انتخاب رنگ بیشتری را به مشتریان خود داده است.سامسونگ Galaxy S20 FE-2

یکی از تفاوت ‌های اساسی این گوشی با نسخه اصلی این می باشد که به جای شیشه از پلی کربنات ساخته شده، ولی سامسونگ از انحنای ظریف خاص و جذابی استفاده کرده تا بتواند یک گوشی مستحکم و یکپارچه را تحویل طرفداران وفادار خود بدهد و سایر بخش ها دقیقاً همانند S20 طراحی شده است.

نمایشگر گوشی Galaxy S20 FE

نمایشگر سامسونگ Galaxy S20 FE، یکی از بخش ‌هایی است که نسبت به نسخه اصلی دارای مشخصات ضعیف ‌تری می باشد. رزولوشن آن 1080×2400 پیکسل است در حالتی که رزولوشن گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 برابر با 1440×3200 پیکسل می باشد. کیفیت تصویر این گوشی نیز full HD+ خواهد بود. زبان طراحی یکسان بوده گرچه حفره دوربین سلفی گوشی S20 FE کمی کوچک‌ تر است که تجربه بهتری را از نمایشگر برای شما به ارمغان می آورد.سامسونگ Galaxy S20 FE-8

نوع پنل استفاده شده نیز تفاوت ‌هایی دارد. در صورتی که نسخه اصلی Dynamic AMOLED 2X را مورد استفاده قرار داده است، پنل گلکسی اس 20 اف ای از نوع Super AMOLED می باشد، ولی باز هم چیزی از عملکرد خوب نمایشگر آن کم نمی ‌کند و نسبت به تعداد زیادی از گوشی‌ ها نیز قیمت از نظر نمایشگر حرف ‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دوربین گوشی سامسونگ S20 FE

سامسونگ Galaxy S20 FE: دوربین دومین موضوعی می باشد که سامسونگ تلاش نموده نسبت به نسخه اصلی تفاوت ‌هایی داشته باشد. بطور مثال در گلکسی S20FE خبری از لنز تله فوتو 64 نیست و به جای آن این بار سامسونگ از لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو استفاده کرده است. اما لنز‌های واید و اولتراواید هر دو مشابه به نسخه اصلی می باشند.

سامسونگ Galaxy S20 FE-4

اصلی ترین تفاوت آن به نسخه اصلی در دوربین سلفی شان خواهد بود. همان طور که بیان شد این گوشی مخصوص قشر جوان طراحی شده، از این رو سامسونگ سعی کرده دوربین سلفی را ارتقاء دهد و لنز 32 مگاپیکسلی را برای جوانان علاقمند به عکاسی سلفی در آن جای داده است.

سخت افزار گوشی Galaxy S20 FE

سخت ‌افزار این گوشی نقطه قوت آن به شمار می رود؛ چرا که پردازنده اسنپدراگون 865 همیشه کارش را به خوبی انجام می ‌دهد و Galaxy S20 FE نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود؛ ولی سامسونگ برای کم کردن قیمت s20 fe تلاش نموده از نصف رم نسخه اصلی بهره گیری کند ولی باز هم 6 گیگابایت رم به خوبی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.سامسونگ Galaxy S20 FE-9

تنها یک نسخه 128/6 گیگابایتی از آن در دسترس بوده ولی شما توانایی را دارید که این مقدار حافظه را توسط درگاه حافظه جانبی نیز ارتقاء بدهید. این گوشی نه تنها در انجام عملکرد های متداول که روزانه هر کسی با آن سروکار دارد بلکه در انجام بازی ‌های سنگین از نظر گرافیکی مانند آسفالت 9 نیز به خوبی عملکرد خود را انجام خواهد داد.

باتری گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE

عملکرد باتری در طول عملکرد سخت ‌افزاری قرار دارد و بر عملکرد‌ های مختلفی تأثیر می گذارد، از ‌این ‌رو قبل از اقدام به خرید گوشی موبایل باید به خوبی نسبت به عملکرد باتری و یا طول عمر یک دستگاه موبایل هم به خوبی تحقیق نمایید. گلگسی S20 FE از یک باتری 4500 میلی ‌آمپری بهره گیری کرده و فست شارژ آن 25 واتی می باشد. به علاوه قابلیت ‌های دیگر مرتبط با شارژ مانند شارژ سریع بی سیم 15 وات و شارژ معکوس 4.5 وات نیز برخوردار می باشد.

سامسونگ Galaxy S20 FE-4

جمع بندی سامسونگ Galaxy S20 FE

سامسونگ Galaxy S20 FE برای کاربران پر و پا قرص سامسونگ عرضه شده است. گفتنی است که شما با خرید سامسونگ S20 FE جدید ترین گوشی سامسونگ را با قیمت پایین تری در اختیار خواهید داشت. قاب پشتی پلاستیکی آن در سطح قاب شیشه ای بهره گیری شده در سامسونگ S20 نیست ولی خصوصیت های جذاب نهفته شده در آن را نباید دست کم بگیرید. حتی برخی از این ویژگی ها مانند دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی از سایر گوشی های سامسونگ هم قوی تر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *