مشکلات آیفون های سری 12

مشکلات آیفون های سری 12

مشکلات آیفون های سری 12: آیفون ۱۲ یقینا یکی از اصلی ترین نسخه‌ های برند اپل در سال های اخیر می باشد که مورد توجه خریداران و کارشناسان قرار گرفته و برای اولین ‌بار، شاهد تغییرات فراوانی در طراحی آن از زمان آیفون ۶ خواهیم بود. تعدادی از تغییرات سخت ‌افزاری نیز روی این نسخه انجام گرفته است و همان‌طور که اپل نیز با علاقه آن را مطرح می‌ نماید، این تغییرات آیفون ۱۲ را به بهترین آیفون ساخته شده توسط اپل تبدیل می ‌کند.آیفون های سری 12

یکی از افشاگران مطرح دنیای فناوری به نام «مکس وینباخ» نیز، تصاویر و ویدیوهایی از آیفون ۱۲ پرو خود را منتشر نموده که پنل پشتی آن، بدون هیچ علتی ترک خورده است. این مشکلات ولی مانع از صف‌ های طولانی جهت خرید آیفون ۱۲ در گوشه ‌و ‌کنار دنیا نگردیده است. بر اساس گزارشی در سایت زومیت، حتی شیوع ویروس کرونا نیز نتوانست اکثر مردم را در کشور های گوناگون، از جمله استرالیا و ژاپن، از ایستادن در صف جهت خرید آیفون منصرف نماید.

آیفون های سری iPhone 12

مشکلات آیفون های سری 12: هر یک از مدل‌ های متفاوت سری آیفون ۱۲ در اندازه‌ ی صفحه نمایش با یکدیگر متفاوت هستند رنگ‌بندی، تنظیمات دوربین و حافظه‌ی ذخیره سازی، از مواد دیگری خواهد بود که این گوشی ‌ها را از همدیگر متمایز می ‌کنند. همه‌ی گوشی ‌ها مجهز به فناوری 5G می باشند و بیش از ۱۰۰ شرکت مخابراتی در ۳۰ منطقه‌ی جهان در دسترس این فناوری جدید اتصال خواهد بود. این شرکت در قبال فناوری 5G معامله‌ی بزرگی انجام داده و زمان عرضه‌ی گوشی ‌ها، قرار می باشد که مدیرعامل شرکت Verizon Wireless در مورد آن صحبت نماید. اپل ادعا می‌کنند که برخی از آیفون‌ها، از سرعت دانلود ۳.۵ و ۴ گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه برخوردار می باشند. تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل نیز در زمان رونمایی از محصولات عنوان نمود که « 5G در هیجان ‌انگیزترین مرحله خودش قرار گرفته است ».مشکلات آیفون های 12

هر یک از گوشی‌ های آیفون ۱۲ از صفحه نمایش Super Retina XDR OLED استفاده می کنند که توسط فناوری جدیدی به ‌نام شیلد سرامیکی محافظت می ‌شود. اپل ادعا می ‌کند که مقاومت این ماده‌ ی جدید در برابر شکستگی چهار برابر بیشتر از گوریلا گلس است. فناوری OLED روشنایی معمولی در حد ۶۲۵ نیت را ارائه می ‌دهد و قادر است تا ۱۲۰۰ نیت نیز افزایش پیدا کند. تراسکم پیکسلی در هر چهار گوشی به حد ۴۶۰ پیکسل در هر اینچ خواهد رسید و رقم تقریبا یکسانی را مشاهده می ‌نماید. کنتراست دستگاه‌ ها نیز می ‌تواند ۲،۰۰۰،۰۰۰:۱ برسد. همه‌ ی آیفون‌ ها از فرمت ‌های ویدیویی HDR و نیز Dolby Vision پشتیبانی می ‌نمایند.

مشکلات آیفون های سری 12 مربوط به لنز دوربین است

مشکلات آیفون های سری 12: چند وقت پیش مشخص گردید که اپل قرار است از لنز‌ های با کیفیت در آیفون‌ های 12 بهره گیری نماید که به بهبود عکاسی و ضبط ویدیو کمک بسیار زیادی خواهند کرد. همچنین با دقت به درگیری با ویروس کرونا خیلی از تولید کنندگان قطعات گوشی هوشمند قادر به ارائه ارقام کافی جهت تولید دستگاه‌ های هوشمند نیستند. همین موضوع نیز سبب شده است تا اپل با شرکت‌ های دیگر وارد همکاری شود. بر اساس گفته Kuo احتمالا لنز‌های دوربین آیفون 12 از کیفیت مناسبی برخوردار نمی باشند و بد بودن پوشش آن ‌ها موجب خواهد شد تا تصاویر گرفته شده با دوربین آیفون 12 خارج از انتظار باشد و نسبت به سال گذشته نیز عملکردی ضعیف داشته باشد.

مشکلات آیفون سری 12

چند وقت پیش مشخص شد که اپل از لنز‌های با کیفیتی قرار است در آیفون‌های 12 استفاده کند که به بهبود عکاسی و ضبط ویدیو کمک بسیار زیادی خواهند کرد. همچنین با توجه به درگیری با ویروس کرونا خیلی از تولید کنندگان قطعات گوشی هوشمند قادر به ارائه ارقام کافی برای تولید دستگاه ‌های هوشمند نیستند. همین موضوع نیز باعث شده است تا اپل با شرکت‌های دیگر وارد همکاری شود. بر اساس گفته Kuo احتمالا لنز‌ های دوربین آیفون 12 از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و بد بودن پوشش آن‌ها باعث خواهد شد تا تصاویر گرفته شده با دوربین آیفون 12 خارج از انتظار باشد و نسبت به سال گذشته نیز عملکردی ضعیف داشته باشد.

مشکل باتری و شارژ iPhone 12

مشکلات آیفون های سری 12: آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو که چند ماهی می شود به بازار موبایل راه‌ یافتند توجه بسیاری را به خود جلب نموده اند. این مدل از موبایل ‌های امروزی شارژر مگاسیف دارند که به گفته شرگت اپل از ضربه و آسیب تغییر ولتاژ ناگهانی برق به آیفون (موبایل) را جلوگیری خواهد کرد. این شارژر حدود ۴۰ دلار برای مصرف‌کنندگان هزینه خواهد داشت. به گفته کاربران پس از سپری شدن مدت‌ زمان کوتاهی، این شارژر ها باتری موبایل را در مدت زمان کوتاهی از کارایی ۱۰۰ درصد، پایین می ‌آورند. این موضوع را می‌توانید در بهره گیری از فلش موبایل و مقایسه آن با مدل ‌های قبلی آیفون دریابید.مشکلات آیفون 12

اکثر کاربران معتقدند در آیفون ۱۲ ارتقای چشمگیری نسبت به مدل پیشین وجود ندارد. شرکت اپل نه برای توسعه فناوری؛ بلکه برای کسب سود از شهرت خود این مدل را تولید و در بازار عرضه کرده زیرا کارشناسان بازاریابی بر این باور می باشند که برای پایداری شهرت نباید بیشتر از یک مدت زمان معین، عرضه محصول جدید به تعویق بیافتد. اسناد پشتیبانی صادر شده توسط اپل نشان می‌ دهد کارت‌ های اعتباری، نشان‌ های امنیتی، گذرنامه‌ ها و کلید های کارتی را نباید بین آیفون ۱۲ و شارژر مگاسیف قرار دهید. چون که تراشه ‌های RFID و نوارهای مغناطیسی در آن اقلام توسط فرآیند شارژ آسیب خواهند دید.

مشکلات آیفون های سری 12

مشکلات آیفون های سری 12: آیفون 12 ترکیبی از طراحی، عملکرد و قیمت مناسب است. البته می بایست این را در نظر گرفت، آیفون 12 برای کسانی که رویای طول عمر باتری مشابه آیفون 11 را در سر دارند، گوشی مورد پسندی نخواهد بود. با این حال برای اکثر مردم این گوشی قادراست گزینه ‌ای مناسبی برای خرید باشد.

آیفون 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *