هدست بی‌سیم ایکس باکس

هدست بی‌سیم ایکس باکس معرفی شد؛ Xbox Wireless Headset

هدست بی‌سیم ایکس باکس: مایکروسافت بعد از مدت ‌ها بلاخره از هدست بی‌سیم جدیدش برای ایکس باکس رونمایی نمود. این دستگاه از تاریخ ۱۶ مارس مصادف با ۲۶ اسفند با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار خواهد آمد، اما پیش ‌سفارش آن از امروز شروع می‌ گردد. هدست جدید Xbox Wireless Headset برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی‌سی طراحی شده است. همچنین، قادرید آن را به موبایل خود وصل نمایید تا زمانی که تلفن ‌تان زنگ می‌ خورد متوجه صدای آن شوید، و حتی با کمک هدست پاسخ تماس را بدهید و همزمان نیز به بازی ادامه دهید.هدست ایکس باکس

هدست جدید ایکس باکس یک هدست از نوع گیمینگ خواهد بود و طبعیتا دارای میکروفن می باشد. میکروفن این دستگاه دارای قابلیت شکل‌ دهی پرتو و ایزوله ‌سازی صدا است که می ‌تواند صدای شما را از نوی زهای پس‌زمینه جدا نماید. علاوه بر آن، قادرید سَری گوشی ‌ها را بچرخانید تا حجم صدای بازی و گفتگوی دوستان خود را به‌ شکل جداگانه تنظیم نمایید.

هدف مایکروسافت از هدست وایرلس ایکس باکس

هدست بی‌سیم ایکس باکس: پس از موفقیت هدست PULSE 3D پلی استیشن 5، مایکروسافت تیز از هدست وایرلس ایکس باکس پرده برداشت که ماه آینده عرضه خواهد شد. هدست بی‌سیم ایکس باکس (Xbox Wireless Headset) از طریق بلوتوث می‌تواند به ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پی‌سی و گوشی‌ های هوشمند (و یا کنسول و گوشی به صورت همزمان) متصل گردد. همچنین، مایکروسافت در پست جدید Xbox Wire علاوه بر توضیح فلسفه طراحی هدست، پشتیبانی از Windows Sonic، Dolby Atmos و DTS Headphone: X را تایید نمود.

هدفون بی‌سیم ایکس باکس

مایکروسافت روی کیفیت صدای عالی و میکروفونی که صدای بازیکن را بیشتر از صدای محیط تشخیص می‌ دهد تاکید فراوانی کرده است. همچنین ظاهرا یک قابلیت میوت کردن خودکار هم وجود خواهد داشت که در زمان سکوت بازیکن، میکروفون هم بی صدا (میوت) خواهد شد. البته بازیکن به دلخواه خودش می ‌تواند این قابلیت را فعال یا غیرفعال نماید و امکان میوت کردن دستی میکروفون نیز وجود خواهد داشت.

هدست گیمینگ سیمی بخریم یا بی‌سیم؟

این روزها در دنیایی در حال زندگی کردن هستیم که کابل و سیم آرام آرام در حال پیوستن به تاریخ می باشند. تقریبا تمام محصولات در حال خلاص شدن از سیم‌ ها می باشند و به سوی بی‌سیم بودن حرکت می ‌نمایند. لوازم گیمینگ، از جمله هدست‌ ها و هدفون ‌ها، مستثنا نخواهند بود. همه هدست ‌های وایرلس برابر نمی باشند. البته که بحث کیفیت خود هدست هم وجود دارد، ولی نباید یک فاکتور اساسی را فراموش نمود: چند نوع تکنولوژی بی‌سیم وجود دارد. هدست‌ های مدرن نیز قادراند از بلوتوث بهره گیری کنند و هم از سیگنال‌های رادیویی 2.4 گیگاهرتزی. هر دو تکنولوژی مزایا و معایب خود را دارند.Xbox Wireless Headset

هدست‌ های بلوتوث برای بهره گیری با چندین دستگاه عالی می باشند. با این که نسخه ‌های قبلی بلوتوث به دلیل فشردگی شدید کیفیت صدای بدی ارائه می ‌دادند (چون اصلا برای پخش فایل‌های صوتی طراحی نشده بودند)، ولی هدست ‌هایی که از نسخه‌ های جدید بلوتوث بهره گیری می ‌نمایند چندان کیفیت صدای خود را فدا نمی ‌کنند. اما اگر هدستتان را فقط برای کامپیوتر خود، یا نهایتا چند کامپیوتر دیگر می ‌خواهید، هدست ‌های وایرلس کیفیت صدای بهتری دارند. فقط در نظر داشته باشید که برای بهره گیری روی کامپیوتر های دیگر، می بایست مطمئن شوید که آن‌ ها یک پورت USB برای دانگل مخصوص دارند و از هدست هم پشتیبانی خواهند کرد.

آزادی بیشتر در حرکت یا عدم نیاز به شارژ، کدام را ترجیح می‌دهید؟

هدست بی‌سیم ایکس باکس: درست است که هدست‌ های سیمی دردسر های خودشان را دارند: کابل‌ های گره ‌خورده، دست و پاگیر بودن هنگام حرکت، و الی آخر. ولی حداقل لازم نیست نگران شارژ باتری ‌شان باشید! هدست‌ های وایرلس شاید به شما اجازه خواهند داد با خیال راحت حرکت نمایید، ولی باز هم برای شارژ کردنشان کارتان با کابل گیر می باشد.معرفی هدست بی‌سیم ایکس باکس

طبیعتا هم عمر باتری هدست ‌های بی‌سیم مدل به مدل فرق می ‌نماید و به میزان بهره گیری شما هم بستگی دارد. بیشتر هدست ‌های وایرلس می بایست روزانه یا نهایتا دو-سه روز یک بار شارژ شوند. ولی در کل به خودتان بستگی دارد که کدام یک از این دو فاکتور را فدای آن یکی کنید.

باتری هدست بی‌سیم ایکس باکس

هدست بی‌سیم ایکس باکس: در مورد باتری نیز، این کمپانی تاکید نموده که عمر باتری به فاصله کاربر از کنسول بستگی خواهد داشت. هدست وایرلس ایکس باکس در تاریخ ۱۶ مارچ یا ۲۶ اسفند با قیمت ۱۰۰ دلار ارائه خواهد شد. هدست تازه مایکروسافت از استاندارد های صدای فضایی (Spatial) مانند Windows Sonic، دالبی اتموس و DTS Headphone:x پشتیبانی می ‌نماید. جهت اتصال این دستگاه به کامپیوتر ممکن است به دانگل بلوتوث ۴.۲ (یا بالاتر) نیاز داشته باشید، اما کنسول‌ های ایکس باکس به‌ شکل پیش‌فرض این قابلیت را دارند.

معرفی هدفون بی‌سیم ایکس باکس

همچنین، یک بار شارژ کامل این هدست، ۱۵ ساعت عمر باتری را برایش به ارمغان خواهد آورد و به لطف تکنولوژی شارژ سریع، تنها ۳۰ دقیقه شارژ کردن این محصول، عمر باتری چهار ساعته را برایش رقم خواهد زداگر به دنبال خرید یک هدست باکیفیت و خوش قیمت برای کنسول تازه وارد ایکس باکس سری ایکس یا ایکس باکس سری اس خود می گردید، هدست بی سیم ایکس باکس می تواند گزینه ای کاملا منطقی باشد که پاسخگوی بخش بزرگی از نیازهای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *