دسته: , Brand:

قاب آبرنگی هولدر دار آیفون 13 promax

برای قیمت تماس بگیرید


  • طراحی دقیق و مرتب ، نصب و جداسازی آسان
  • وزن : 20 گرم حدودا
  • قابلیت استند شدن
  • مقاومت سخت و محکم در مقابل ضربه و خط و خراش
  • دارای حلقه ی آویز و بند
  • دسترسی آسان و راحت به درگاه‌ها
  • ترکیب رنگ های رنگین کمانی و ماندگاری بالا این رنگ ها روی قاب

به اشتراک بگذارید:

قاب آبرنگی هولدر دار آیفون 13 promax : با یک قاب هفت رنگ یک سبک جدید را تجربه کنید . جنس Tpu ضخیم از بهترین متریال های ساخت قاب گوشی است . قاب آبرنگی هولدر دار آیفون 13 promax  با طراحی خوش‌ ساخت و خوش‌ دست تجربه‌ای جذاب از یک کاور جدید و خوش‌رنگ به شما می‌دهد.

این کاور به راحتی روی دستگاه همراه  شما نصب می شود و همین طور خیلی راحت و آسان از گوشی شما جدا می شود . در قسمت بالایی این قاب یک حلقه ی طلایی رنگ موجود است  که این امکان را به شما میدهد که بند آویز به آن نصب کنید و زیبایی و جلوه ی گوشیتون را چند برابر کنید .

ترکیب رنگ‌های جذاب رنگین‌کمانی و کیفیت بالای این رنگ‌ها روی قاب مدل رنگین کمان تمام چیزی است که برای ساختن سبک جدیدتان نیاز دارید. قابی که به خوبی ازتلفن همراه شما محافظت می کند و هیچ خط و خراش و ضربه ای به آن آسیب نمیزند این فرصت را از دست ندهید.

صفحه ی بومرنگ را در اینستاگرام دنبال کنید

دقت در طراحی در این قاب و ترکیب آن با سبک رنگین‌کمانی جلوه ی خاصی به این کاورداده است. علاوه بر از اینکه که از قاب شما به بهترین شکل ممکن محافظت می‌کند سبک و استایل جدید را هم با آن تجربه می‌کنید. استایلی که دوست دارید و می‌توانید با لباس ، کیف و یا بند ساعت تان ست کنین .

قاب آبرنگی هولدر دار آیفون 13 promax

تمام قسمت‌های گوشه ی گوشی شما را کاور میکند . کناره‌های گوشی شما امنیت بسیار بالاتری دارند و نگران آسیب دیدن دستگاه موبایل خود نخواهید بود.

هیچ مشکلی در آنتن‌‌دهی تلفن همراه  شما ایجاد نمی‌کند. این کاور  مشکلی با شارژ وایرلس گوشی‌تان ندارد و نیازی نداره که حین شارژ بیسیم گوشی را از قاب خارج کنید.

وزن این قاب حدودا 20 گرم می باشد . بسیا سبک و خوش دست میباشد . گوشی تو دست‌تان عرق نمی‌کند و از آن حالت ناخوشایند و عذاب آور  عرق حین کار کردن با موبایل هم خبری نیست.

 

بررسی


اولین نفری باشید که نظر میدهید “قاب آبرنگی هولدر دار آیفون 13 promax”

*