کاور New magic مدل A71

برای قیمت تماس بگیرید


  • در چهار رنگ سبز ، قرمز ، یاسی و آبی
  • وزن : 45 گرم
  • 163.6x76x7.7 میلیمتر (6.44×2.99×0.30 اینچ)
  • جنس : کربنی pc ضخیم
  • دارای محافظ لنز
  • دارای کپسولی
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار

به اشتراک بگذارید:

کاور New magic مدل A71 : اگر دنبال یک کاور با جنس و کیفیت خوب هستین کاور New magic مدل A71 از کیفیت بالایی برخوردار است و چهار رنگ جذاب دارد شامل : سبز ، قرمز ، یاسی و آبی می باشد .

این کاور جنسش از فیبر کربن می باشد . مواد فیبر کربن از رشته های کربن بافته شده بدست می آید که نتیجه ی آن یک ماده بسیار سبک است که حتی از فولاد نیز قوی تر و محکم تر است. قاب های فیبر کربن از گرانترین قاب های تلفن همراه هستند که البته این تفاوت قیمت با بقیه قاب ها به دلیل ظاهر حرفه ای ، وزن سبک و قدرت محافظتی بالا قابل قبول است.
فیبر کربن بسیار نازک است اما محافظت بالایی در برابر خطوط و خشونت و سایر کاربردهای رایج ایجاد می کند. قاب های فیبر کربن برای محافظت از تلفن در برابر سقوط از ارتفاع متوسط روی سطوح بتونی یا سخت مناسب هستند.

کاور New magic مدل A71

برخی از قاب ها به این ویژگی دست یافته اند و فوم ضخیم نسبتا بزرگی را دور دوربین دارند که به آن محافظ لنز میگویند . هرگونه ضربه را رد می کند ، اما در اکثر فریم ها چنین توانایی وجود ندارد. با این وجود خود قاب محافظت خوبی از دوربین می کند بیشتر افراد از این فریم ها استفاده می کنند و اتفاقات بسیار کمی برای دوربین تلفن رخ داده است.

بومرنگ را در صفحه ی اینستاگرام دنبل کنید

خرید کاور گپسول دار  سامسونگ گزینه ای مناسب برای افرادی است که می خواهند شکل اصلی تلفن را حفظ کنند و در عین حال ایمنی گوشی خود را افزایش دهند. این کاور در چهار گوشه ی خود کپسول دارد که بهترین ایمنی برای تلفن همراه شما میباشد .

وزن این قاب حدودا 45 گرم است بسیار سبک و خوش دست میباشد و همچنین بسیار مقاوم در برابر خط و خش و ضربه میباشد .

 

 

 

بررسی


اولین نفری باشید که نظر میدهید “کاور New magic مدل A71”

*