دسته: ,

قاب الماسی برای مدل M51

برای قیمت تماس بگیرید


  • این قاب مناسب برای گوشی M51
  • ساختار : پلاستیک
  • مقاوم در برابر ضربه
  • محافظت در برابر آب
  • مدل 3D و برجسته
  • شامل 7 رنگ زیبا
  • دارای محافظ لنز

به اشتراک بگذارید:

قاب الماسی برای مدل M51 : آیا از شکل در حال حاضر موبایل خود خسته شده اید؟ تغییرات زیادی در قاب گوشی و کاور وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند اما قاب الماسی برای مدل M51 سامسونگ را از دست ندهید.

این قاب با ظاهری جذاب و شیک از کیفیت بالایی برخوردار است. عوامل زیادی در انتخاب پوشش و قاب در میان گزینه های خرید لوازم جانبی A51 دخیل است . مواد مورد استفاده در ساخت ، طراحی ، برش قالب و زیبایی برخی از چیزهایی که در انتخاب یک قاب  مهم هستند. در ادامه مشخصات و ویژگی های قاب گوشی طراحی الماس سامسونگ گلکسی A51  را بررسی خواهیم کرد تا انتخاب خود را فقط با یک بار انجام دهید.

قاب الماسی برای مدل M51

قاب گوشی الماس ساخته شده از پلاستیک سخت و Tpu است. مواد مورد استفاده در ساخت این قاب امکان ایجاد امنیت مناسب برای تلفن را می دهد. پوشش کامل بدنه یکی دیگر از ویژگی های مهم این قاب است به طوری که تمام لبه ها رو پوشش می دهد  و از دکمه ها محافظت می کند. برش دقیق محافظت به گونه ای است که تلفن در داخل قاب الماسی قالب ریزی شده و نمی لغزد.

قاب دیاموند و یا همان الماسی بسیارخوش دست و اصلا توی دست نمی لغزد.این قاب در رنگ های مختلف موجود است. این قاب دارای لبه های برجسته در دوربین و صفحه نمایش است بنابراین قاب الماسی  امنیت برای دوربین و صفحه نمایش تا حدودی فراهم می کند. این قاب سه بعدی همراه با یک محافظ در برابر شوک است بنابراین این کاور می تواند از تلفن شما در برابر ضربه های ناگهانی محافظت کند.

صفحه ی اینستاگرام ما را دنبال کنید

ساخت و طراحی این کاور که طراحی الماس گوشی سامسونگ است باعث ایجاد خراش در بدنه گوشی نشد و وقتی صحبت از اجسام سخت می شود خیالتان راحت است که هیچ آسیبی نمی بیند.

بررسی


اولین نفری باشید که نظر میدهید “قاب الماسی برای مدل M51”

*