دسته: ,

قاب الماسی برای مدل هواوی Yp5

برای قیمت تماس بگیرید


  • قاب الماسی مناسب برای مدل هواوی Yp5
  • دارای هفت رنگ زیبا و جذاب
  • مدل برجسته و 3ِD
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • ساختار : پلاستیک سخت Tpu
  • دارای محافظ لنز

به اشتراک بگذارید:

قاب الماسی برای مدل هواوی Yp5 :  در قاب گوشی و گارد تغییرات زیادی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند اما خرید قاب گوشی قاب الماسی برای مدل هواوی Yp5  را از دست ندهید. این قاب با ظاهری جذاب و شیک از کیفیت بالایی برخوردار است.

طراحی و دیزاین  پشت قاب الماسی سه بعدی است و وقتی به قاب نگاه می کنید طراحی الماس های روی قاب برجسته به نظر می رسد. این منجر به ضرب زیبایی چند برابر قاب شده است .

قاب الماس شامل : شیشه پشت + لایه سیلیکون سفید (محافظ بین تلفن و شیشه شیشه)+ سپر ژله می باشد .

ساخت و طراحی این گارد که طراحی الماس گوشی هواوی است باعث ایجاد خراش در بدنه گوشی نشده است و وقتی صحبت از اجسام سخت می شود به راحتی می توان تصور کرد که هیچ کس این مورد را نمی بیند.

قاب الماسی برای مدل هواوی Yp5

قاب گوشی الماسی تشکیل شده از پلاستیک سخت یا همان Tpu است. مواد مورد استفاده در ساخت این مورد امکان اطمینان از ایمنی مناسب برای موبایل را ایجاد می کند. پوشش کامل بدن یکی دیگر از ویژگی های مهم این قاب است بنابراین تمام لبه ها را پوشش می دهد و از دکمه ها محافظت می کند. برش دقیق محافظ به گونه ای است که تلفن در داخل قاب الماس قالب زده و نمی لغزد.

نصب قاب بسیار راحت و آسان است . این قاب موبایل دسترسی به درگاه ها و کلیدهای موبایل را محدود نمی کند و شما پس از نصب قاب می توانید به راحتی از تمام ویژگی های تلفن استفاده کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنین

قاب دیاموند و یا همان الماسی بسیارخوش دست و اصلا توی دست نمی لغزد و عرق نمی کند .این قاب در 7 رنگ جذاب مختلف موجود است. این قاب دارای لبه های برجسته در دوربین و صفحه نمایش است بنابراین قاب الماسی  امنیت برای دوربین و صفحه نمایش تا حدودی فراهم میسازد . این قاب سه بعدی همراه با یک محافظ در برابر شوک است بنابراین این کاور می تواند از تلفن شما در برابر ضربه های ناگهانی و اتفاقی محافظت کند.

بررسی


اولین نفری باشید که نظر میدهید “قاب الماسی برای مدل هواوی Yp5”

*