دسته: ,

قاب الماسی مدل M30s

برای قیمت تماس بگیرید


  • مناسب برای گوشی : M30s سامسونگ
  • پوشش کامل پشت و کناره های گوشی همراه
  • دارای طراحی جذاب و زیبا
  • جنس : Tpu
  • ژله ای و نرم و منعطف
  • بادوام و فانتزی

به اشتراک بگذارید:

قاب الماسی مدل M30s : اگر شما به دنبال یک قاب الماسی مدل M30s با طراحی فانتزی زیبا برای گوشی سامسونگ خود هستید . ما به شما یک قاب الماسی با نصب گوشی داخل این قاب ظاهر گوشی شما خاص و جذاب خواهد بود.

لوازم جانبی ضروری شامل :کاور گوشی ، پوشش شیشه ای ، شارژر ، هندزفری ، و شارژر همراه و دیگر لوازم جانبی مجاز و خریداری شده تلفن همراه خود قبل از خرید ، از  اصلی بودن آن اطمینان حاصل نمایید .

برای خرید قاب گوشی M30s طرح الماسی فانتزی از اروس دیجیتال ابتدا می توانید وارد سیستم شوید و سپس اطلاعات و قیمت سفارش محصول را مشاهده کنید.

این فریم های فوق العاده بسیار زیبا هستند که کاربر گاهی اوقات در میان چندین مدل مختلف گمراه می شود و برای حفظ شکل اصلی گوشی طراحی شده اند.

قاب الماسی مدل M30s

قاب ها بسیار متنوع هستند که هر کدام با توجه به سلیقه شما می توانند کاربردی باشند اما توجه به وزن و اندازه قاب مهم است تا قاب محافظ به اندازه گوشی شما باشد و به درستی در قاب قرار بگیرد.

علاوه بر این وزن این قاب چندان سنگین نیست که نتوانید تلفن را برای مدت طولانی نگه دارید قاب گوشی الماسی فانتزی می تواند استفاده از تلفن شما را با وزن سبک دو برابر کند و احساس ناراحتی در دست شما ایجاد نمی کند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم در انتخاب قاب پوشاندن لبه ها و محافظت از درگاه های تلفن این است که قاب گوشی الماسی در این حالت بسیار خوب است.

بومرنگ را در اینستاگرام دنبال کنید

نکته دیگری که برای اکثر ما بسیار مهم است قیمت اقتصادی آن است که این نگهبان در مقایسه با کیفیت مورد نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد.

ویژگی دیگری که در انتخاب کاور گوشی بسیار مهم است طراحی و شکل قاب است که البته بستگی به سلیقه فردی دارد اما قاب ژله ای  الماسی گوشی طراحی ساده و زیبایی دارد و برای دسته بندی عزیزانی که به دنبال خاص هستند گزینه خوبی خواهد بود.

بررسی


اولین نفری باشید که نظر میدهید “قاب الماسی مدل M30s”

*